Управление на бисквитки
Бисквитките ни помагат да подобрим вашето изживяване
Управление на бисквитки
Настройки на "бисквитки"
Бисквитките, необходими за правилната работа на сайта, винаги са активирани.
Други бисквитки могат да се конфигурират.
Основни бисквитки
Винаги включен. Тези бисквитки са от съществено значение, за да можете да използвате уебсайта и да използвате неговите функции. Те не могат да бъдат изключени. Те се задават в отговор на заявки, направени от вас, като например задаване на вашите предпочитания за поверителност, влизане или попълване на формуляри.
Аналитични бисквитки
Disabled
Тези бисквитки събират информация, за да ни помогнат да разберем как се използват нашите уебсайтове или колко ефективни са нашите маркетингови кампании, или за да ни помогнат да персонализираме нашите уебсайтове за вас. Вижте списък с аналитични бисквитки, които използваме тук.
Рекламни бисквитки
Disabled
Тези бисквитки предоставят на рекламните компании информация за вашата онлайн дейност, за да им помогнат да ви предоставят по-подходяща онлайн реклама или да ограничат колко пъти виждате реклама. Тази информация може да бъде споделена с други рекламни компании.
Нашите Зелени Проекти
~Историята зад Sustaina Partners~
Вдъхновени от идеята за постигане на устойчиви промени в света, в комбинация с години на ангажираност в хуманитарни дейности, решихме да обединим нашата страст и опит във визия за по-добро и по-устойчиво бъдеще.

Вярваме, че добрите дела имат силата да променят света и се стремим да осъществим това чрез нашите проекти.

Нашите Зелени Проекти
~Историята зад Sustaina Partners~
Вдъхновени от идеята за постигане на устойчиви промени в света, в комбинация с години на ангажираност в хуманитарни дейности, решихме да обединим нашата страст и опит във визия за по-добро и по-устойчиво бъдеще.

Вярваме, че добрите дела имат силата да променят света и се стремим да осъществим това чрез нашите проекти.

Избрахте ли събитие, което да направим за Вашата компания?
Просто маркирайте подходящите от списъка и ние ще се свържем с Вас за да обсъдим детайлите по организирането!
ЗАСАЖДАНЕ НА ГОРА
Залесяването е ключов фактор за запазването на нашата планета и гарантирането на устойчиво бъдеще за следващите поколения.

Комбинирането на полезни дейности със забавление в природата не само е забавно, но също така ни вдъхновява да продължим да се грижим за околната среда и да създаваме по-здраво и устойчиво общество.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Брой засадени дръвчета
Приблизителни стойности на спестени въглеродни емисии
Положително въздействие върху биоразнообразието - брой видове
ЗАСАЖДАНЕ НА ГОРА
Залесяването е ключов фактор за запазването на нашата планета и гарантирането на устойчиво бъдеще за следващите поколения.

Комбинирането на полезни дейности със забавление в природата не само е забавно, но също така ни вдъхновява да продължим да се грижим за околната среда и да създаваме по-здраво и устойчиво общество.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Брой засадени дръвчета
Приблизителни стойности на спестени въглеродни емисии
Положително въздействие върху биоразнообразието - брой видове
МОДНА РАБОТИЛНИЦА
Семинар, на който даваме втори живот на текстила, като създаваме ръчно направени артикули от рециклирани материали.

Фокусът е върху повторното използване на текстила и намаляването на отпадъците, което е в съответствие с ангажимента на компанията за намаляване на отпечатъка върху околната среда.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Количество преизползвани материали
Брой достигнати лица в кампании по осведоменост
МОДНА РАБОТИЛНИЦА
Семинар, на който даваме втори живот на текстила, като създаваме ръчно направени артикули от рециклирани материали.

Фокусът е върху повторното използване на текстила и намаляването на отпадъците, което е в съответствие с ангажимента на компанията за намаляване на отпечатъка върху околната среда.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Количество преизползвани материали
Брой достигнати лица в кампании по осведоменост
АРТ РАБОТИЛНИЦА С РЕЦИКЛИРАНИ МАТЕРИАЛИ
Творческа активност с рециклирани материали, насочена към създаването на артистични платна чрез повторното използване на материали, намерени на плажа, като стъкълца, камъчета и дървесина.

Това събитие съчетава креативност с устойчивост, като създава положителен екологичен отпечатък, чрез повторното използване на материали и намаляването на отпадъците.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Количество използвано морско стъкло (в кг)
Брой произведени произведения на изкуството от рециклирани материали​​.
АРТ РАБОТИЛНИЦА С РЕЦИКЛИРАНИ МАТЕРИАЛИ
Творческа активност с рециклирани материали, насочена към създаването на артистични платна чрез повторното използване на материали, намерени на плажа, като стъкълца, камъчета и дървесина.

Това събитие съчетава креативност с устойчивост, като създава положителен екологичен отпечатък, чрез повторното използване на материали и намаляването на отпадъците.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Количество използвано морско стъкло
Брой произведени произведения на изкуството от рециклирани материали​​
СПОРТНИ АКТИВНОСТИ
Организирането на спортни активности като състезание по футбол, волейбол и драконови лодки допринася за корпоративната социална отговорност (КСО) чрез насърчаване на здравословен начин на живот и физическа активност сред служителите.

Тези събития стимулират екипната работа и изграждат по-добра корпоративна култура.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Ниво на ангажираност на служителите (по анкета).
Процент на участници, които съобщават за подобрено здраве и благополучие​​.
СПОРТНИ АКТИВНОСТИ
Организирането на спортни активности като състезание по футбол, волейбол и драконови лодки допринася за корпоративната социална отговорност (КСО) чрез насърчаване на здравословен начин на живот и физическа активност сред служителите.

Тези събития стимулират екипната работа и изграждат по-добра корпоративна култура.
KPI за отчитане:
Брой ангажирани служители
Ниво на ангажираност на служителите (по анкета).
Процент на участници, които съобщават за подобрено здраве и благополучие​​.
КАМПАНИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ
Кампанията за почистване на природни обекти има за цел да облагороди замърсени местности и да насърчи опазването на околната среда.

Кампанията се провежда с акцент върху въздействието върху околната среда, като се използват екологични практики и се насърчава устойчиво мислене сред участниците.
KPI за отчитане:
Количество събрани отпадъци (в кг).
Процент на отпадъците, които са рециклирани.
Брой ангажирани служители в кампанията.
Брой достигнати лица в кампании по осведоменост
Брой проведени образователни сесии за участниците относно екологичните проблеми и рециклирането​​.
КАМПАНИЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ
Кампанията за почистване на природни обекти има за цел да облагороди замърсени местности и да насърчи опазването на околната среда.

Кампанията се провежда с акцент върху въздействието върху околната среда, като се използват екологични практики и се насърчава устойчиво мислене сред участниците.
KPI за отчитане:
Количество събрани отпадъци (в кг).
Процент на отпадъците, които са рециклирани.
Брой ангажирани служители в кампанията.
Брой достигнати лица в кампании по осведоменост
Брой проведени образователни сесии за участниците относно екологичните проблеми и рециклирането​​.
"НЕСТАНДАРТНИ"
АКТИВНОСТИ
Организирането на тематични партита и аукциони, особено с кауза, е наша многогодишна страст - от по-очаквани опции като Диско и Гетсби с търг, през Азиатски вечери и Бонд партита с тайни мисии, до Welcome to the Junge, можем да донесем емоции, като се обединим около смислена инициатива и мотивираме Вашите служители да се чувстват по-активна част от екипа и по-отговорни граждани на света.
KPI за отчитане:
Брой участници в събитието.
Количество събрани средства за дарение.
Процент на участниците, ангажирани с каузата (по анкета)​​.
Брой артикули дарени за аукциона.
Брой бенефициенти на кампанията​​.
"НЕСТАНДАРТНИ"
АКТИВНОСТИ
Организирането на тематични партита и аукциони, особено с кауза, е наша многогодишна страст - от по-очаквани опции като Диско и Гетсби с търг, през Азиатски вечери и Бонд партита с тайни мисии, до Welcome to the Junge, можем да донесем емоции, като се обединим около смислена инициатива и мотивираме Вашите служители да се чувстват по-активна част от екипа и по-отговорни граждани на света.
KPI за отчитане:
Брой участници в събитието.
Количество събрани средства за дарение.
Процент на участниците, ангажирани с каузата (по анкета)​​.
Брой артикули дарени за аукциона.
Брой бенефициенти на кампанията​​.
БЛАГОТВОРИТЕЛЕН БАЗАР ЗА ДРЕХИ
Благотворителнa социалнa инициатива, на кoято служителите освен да даряват дрехи, могат да се сдобият с невероятна модна находка на символична цена, да получат ценна информация за преизползването на текстил на нашите лекции, както и да участват в workshop-и свързани с изработка на артикули от рециклирани материали.
KPI за отчитане:
Количество събрани и дарени дрехи
Процент продадени дрехи
Събрани средства за благотворителност
Брой участници в уъркшопите
Количество произведени артикули от рециклирани материали
Процент на участниците, които са придобили нови знания за устойчивото потребление
БЛАГОТВОРИТЕЛЕН БАЗАР ЗА ДРЕХИ
Благотворителнa социалнa инициатива, на кoято служителите освен да даряват дрехи, могат да се сдобият с невероятна модна находка на символична цена, да получат ценна информация за преизползването на текстил на нашите лекции, както и да участват в workshop-и свързани с изработка на артикули от рециклирани материали.
KPI за отчитане:
Количество събрани и дарени дрехи
Процент продадени дрехи
Събрани средства за благотворителност
Брой участници в уъркшопите
Количество произведени артикули от рециклирани материали
Процент на участниците, които са придобили нови знания за устойчивото потребление
ПОДАЙ РЪКА
СПАСИ ЛАПА
Социално събитие, което цели да подкрепи бездомните животни чрез събиране на средства за кампания за кастрация и осиновяване.

Докато хората се забавляват с интересни лекции от догтрейнъри, музика и места за снимки, успяваме да помогнем на безстопанствени животинчета.
KPI за отчитане:
Брой участници на събитието
Брой осиновени животни
Събрани средства за кампанията за кастрация и осиновяване
Ангажираност в социални мрежи и комуникация
Брой участници в уъркшопите
Процент на участниците, които са получили нова информация за грижата за бездомните животни
ПОДАЙ РЪКА
СПАСИ ЛАПА
Социално събитие, което цели да подкрепи бездомните животни чрез събиране на средства за кампания за кастрация и осиновяване.

Докато хората се забавляват с интересни лекции от догтрейнъри, музика и места за снимки, успяваме да помогнем на безстопанствени животинчета.
KPI за отчитане:
Брой участници на събитието
Брой осиновени животни
Събрани средства за кампанията за кастрация и осиновяване
Ангажираност в социални мрежи и комуникация
Брой участници в уъркшопите
Процент на участниците, които са получили нова информация за грижата за бездомните животни
КРЪВОДАРИТЕЛСКА КАМПАНИЯ
Кръводарителските кампании имат директно и незабавно въздействие върху здравето на дарителите и са ключова инициатива за спасяване на животи.

Лекциите информират участниците за процеса на кръводаряване, ползите за обществото и важността на редовното участие.
KPI за отчитане:
Брой дарители на кръв
Количество събрана кръв (в литри)
Брой участници в образователни сесии
Процент нови дарители сред служителите
КРЪВОДАРИТЕЛСКА КАМПАНИЯ
Кръводарителските кампании имат директно и незабавно въздействие върху здравето на дарителите и са ключова инициатива за спасяване на животи.

Лекциите информират участниците за процеса на кръводаряване, ползите за обществото и важността на редовното участие.
KPI за отчитане:
Брой дарители на кръв
Количество събрана кръв (в литри)
Брой участници в образователни сесии
Процент нови дарители сред служителите
КАМПАНИЯ ЗА СЪБИРАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
Тази инициатива е насочена към компаниите и служителите, които желаят да подкрепят хора в нужда чрез дарения на дълготрайни хранителни продукти и консумативи.

Кампанията включва сътрудничество с вериги хранителни магазини и стимулира служителите да се включат, като заедно набираме необходимите продукти за домове за социално слаби хора.
KPI за отчитане:
Количество събрани продукти (в кг)
Брой участници от компанията
Брой домакинства или социални домове, подпомогнати чрез кампанията
КАМПАНИЯ ЗА СЪБИРАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
Тази инициатива е насочена към компаниите и служителите, които желаят да подкрепят хора в нужда чрез дарения на дълготрайни хранителни продукти и консумативи.

Кампанията включва сътрудничество с вериги хранителни магазини и стимулира служителите да се включат, като заедно набираме необходимите продукти за домове за социално слаби хора.
KPI за отчитане:
Количество събрани продукти (в кг)
Брой участници от компанията
Брой домакинства или социални домове, подпомогнати чрез кампанията
РИСУВАНЕ И ВИНО
С КАУЗА
Уникална арт терапия, която съчетава творческа изява с благотворителност.

Събитието е водено от психолог и/или психотерапевт, който предразполага участниците за едно приятно и вдъхновяващо преживяване, докато създават произведения на изкуството на избрана тема.
KPI за отчитане:
Брой участници в събитието
Количество събрани средства за благотворителност
Брой произведения на изкуството, създадени по време на събитието
Процент на участниците, които съобщават за подобрено емоционално състояние (по анкета)
РИСУВАНЕ И ВИНО
С КАУЗА
Уникална арт терапия, която съчетава творческа изява с благотворителност.

Събитието е водено от психолог и/или психотерапевт, който предразполага участниците за едно приятно и вдъхновяващо преживяване, докато създават произведения на изкуството на избрана тема.
KPI за отчитане:
Брой участници в събитието
Количество събрани средства за благотворителност
Брой произведения на изкуството, създадени по време на събитието
Процент на участниците, които съобщават за подобрено емоционално състояние (по анкета)
ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ
ЗА ЕЛИМИНИРАНЕ НА НАСИЛИЕТО НАД ЖЕНИ
Информационната кампания за елиминиране на насилието над жени е събитие, което съчетава образователни семинари и практически обучения, насочени към информиране и подкрепа на участниците по важни социални теми.

По време на събитието участниците се запознават с начините за разпознаване на чертите на насилника, водят дискусии по правни въпроси и научават за новите промени в законодателството.

Включени са и сесии за алтернативни методи за справяне със стреса и самозащита, с цел повишаване на информираността и личната безопасност.
KPI за отчитане:
Брой участници в семинара
Брой участници в сесиите за самозащита и справяне със стреса
Брой въпроси, обсъдени по време на правния панел
Брой консултации с правни експерти, проведени след семинара
Процент участници, които съобщават за повишена осведоменост за насилието над жени.
ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ
ЗА ЕЛИМИНИРАНЕ НА НАСИЛИЕТО НАД ЖЕНИ
Информационната кампания за елиминиране на насилието над жени е събитие, което съчетава образователни семинари и практически обучения, насочени към информиране и подкрепа на участниците по важни социални теми.

По време на събитието участниците се запознават с начините за разпознаване на чертите на насилника, водят дискусии по правни въпроси и научават за новите промени в законодателството.

Включени са и сесии за алтернативни методи за справяне със стреса и самозащита, с цел повишаване на информираността и личната безопасност.
KPI за отчитане:
Брой участници в семинара
Брой участници в сесиите за самозащита и справяне със стреса
Брой въпроси, обсъдени по време на правния панел
Брой консултации с правни експерти, проведени след семинара
Процент участници, които съобщават за повишена осведоменост за насилието над жени.
ЧЗВ
ЧЗВ
КСО е съкращение от корпоративна социална отговорност. Това е концепцията, че компаниите трябва да изграждат устойчиви взаимоотношения с обществото, в което оперират. КСО включва редица дейности, които подобряват живота на хората и околната среда.
ПАРТНьори
Rotaract Varna /
TINQIN /
Dragon Boats /
Northeast State Enterprise /
BVRC /
BFU /
MULTIVISIA /
Varna Business Agency
Made on
Tilda